Fjordboblerne, Mariager Camping

META kampagner i et samarbejde

Foto: Destination Himmerland

Sociale medier er fortsat højt prioriteret i vores markedsføring - både organiske opslag og betalte kampagner. Som partner har du også mulighed for at få spredt dit budskab via vores kanaler.

Det er vigtigt at være til stede på forskellige kanaler - og ikke mindst Facebook og Instagram - for at være top-of-mind og som et led i at øge kendskabet til Himmerland. På de sociale medier ønsker vi at brande Himmerland og fortælle den himmerlandske historie med natur og kulturarv som omdrejningspunkt.

Som partner har du mulighed for at købe dig med i vores SoMe-kampagner med en annonce dedikeret til dig/din virksomhed. Med et samarbejde om Meta-annoncering får du:

  • En annonce om dit produkt/oplevelse
  • Udarbejdet af destinationen
  • Ingen gebyrer til opsætning etc. 
  • Afrapportering efter endt kampagne

 

Guld-partnere: Inkluderet i partnerskabet er en annonce dedikeret til din oplevelse til værdi á kr. 3.000,-

Sølv-partnere: Inkluderet i partnerskabet er muligheden for at indskyde kr. 1.500,- som Destination Himmerland matcher med op til 1.500 kr., så annoncen får en samlet værdi á kr. 3.000,- (Partneren kan dog vælge at indskyde et højere beløb).

Bronze-partnere: Alle med bronze-partnerskab eller mere kan tilkøbe Meta-annonce via destinationens kanal. Vi anbefaler, at du bruger min. kr. 2.000. Hver krone, du ønsker at bruge, bliver brugt på din annonce. Det vil sige, at der går ikke betaling til destinationen for arbejdet. 

 

Samarbejd om fælles annoncering via destinationens Meta, ser vi som en god mulighed for at samarbejde og udvide det fælles reach for Himmerland. Vi udarbejder en landingside til kampagnen, hvor du så vil have højeste prioriteret synlighed.

Du skal levere billede og tekst, hvorefter Destination Himmerland laver annoncen, som du får til korrektur inden den sættes i gang. Efter endt kampagne modtager du resultaterne af annoncens performance. 

HUSK...

... vi deler gerne stories og opslag på SoMe - men husk at tagge os på Instagram (@visithimmerland.dk), så vi får nys om dit indhold.

Vi deler indhold, hvis opslag/stories giver mening for den samlede Himmerlandsfortælling, og hvis indholdet lever op til vores ønske om kvalitet og relevans. 

Følg os her:

Nyhedsmail fra Destination Himmerland

VisitHimmerland © 2025
Danish